Löytöretkiä onnistumisiin® -hyvinvointiohjelma

Löytöretkiä onnistumisiin koostekuva
Löytöretkiä onnistumisiin® -hyvinvointiohjelma
Löytöretkiä onnistumisiin® -hyvinvointiohjelman avulla toteutat onnistuneen elämäntapamuutoksen.

Kertamaksu.

Mitä kaikkea saat 295 eurolla?

Hyvinvointikartoituksen, jonka avulla kartoitetaan muun muassa lähtötilannetta, yksilöllisiä muutosvalmiuksia, resursseja sekä vireystilaa, jotta onnistunut elämäntapamuutos saadaan heti oikealle polulle

8 ryhmävalmennustapaamista (8 x 1,5h), joissa huippuasiantuntija perehdyttää muutoksen, tavoitteiden, motivaation, palautumisen, ravinnon, aktiivisuuden, psykologisen joustavuuden tärkeimpiin teemoihin. Alla seitsemän tärkeää pointtia, joihin tulet löytämään vastauksen ja joita opit johtamaan omalla elämäntapamuutoksen löytöretkelläsi:

1. Opit tarvittavat tiedot ja taidot elämäntapamuutoksen toteuttamiseen. Niiden avulla kasvat tavoitteen asettajasta tavoitteen saavuttajaksi.
  2. Opit ymmärtämään muutoksen anatomiaa laaja-alaisesti. Muutoskäyttäytymisen toimintaperiaatteiden oivaltaminen auttaa Sinua johtamaan omaa elämäntapamuutostasi, kestävien tulosten valossa, matkasta nauttien.
  3. Opit hyödyntämään motivaation liikkeelle panevaa voimaa elämäntapamuutoksesi läpiviemiseksi. Motivoivat tavoitteet eivät nimittäin synny sattumalta, ne syntyvät järjestelmällisesti johdettuina.
  4. Opit oman hyvinvointisi asiantuntijaksi sekä ymmärtämään kuormituksen ja palautumisen lainalaisuudet. Palautumisvaje on nimittäin elämäntapamuutoksen pahin painajainen.
  5. Opit tarvittavat tiedot ja taidot, joilla edistät joustavaa suhtautumista ruokailuun. Jos ravitsemus sakkaa, moni muukin asia sakkaa.
  6. Opit taidon ohjelmoida omaa fyysisistä aktiivisuuttasi, ei niin paljon kuin mahdollista, vaan niin vähän kuin on tarpeen -periaatteen mukaisesti.
  7. Opit edistämään ja lisäämään mielen joustavuutta sekä taidot viedä tavoitteenmukaisia asioita eteenpäin niinäkin hetkinä, kun motivaation myötätuuli ei puhaltele.

Löytöretkiä onnistumisiin® -verkkopalvelun, jonne avautuu noin 50 kpl elämäntapamuutostasi tukevaa virtuaalioppituntia.

Työkirjan, joka toimii karttana henkilökohtaisella elämäntapamuutosmatkallasi.

Löytöretkiä onnistumisiin® -hyvinvointiohjelman takana ovat kokeneet huippuosaajat.

Meillä Hyvinvointikoulun asiantuntijoilla eli tuttavallisemmin sanottuna hyvinvointioppailla, on useiden vuosikymmenien verran tuloksekasta, tutkittuun tietoon perustuvaa, käytännön valmennuskokemusta. Valmennustyötä tekevät asiantuntijamme ovat korkeakoulutettuja hyvinvoinnin ammattilaisia ja omaavat kokonaisvaltaisen osaamisen tavoite-, motivaatio- sekä muutosjohtamiseen.

Asiakkaitamme ovat niin organisaatiot ja menestyneet liike-elämän vaikuttajat kuin huippu-urheilijat ja ihan tuiki tavalliset arjen supersankarit. Valmennustyön lisäksi olemme toimineet yhteensä lähes kolme vuosikymmentä personal trainereiden kouluttajina. Lisäksi olemme kirjoittaneet muun työn ohessa kirjan niin itsensä johtamisesta kuin valmentamisesta.

Valmennuspäivät

1. Ti 3.5.2021